تنها تو
بخش را با هم مرور کنیم و کمی از غمهایمان فاصله بگیریم: ۱-به هیچ کس بجز خدا امید نداشته باش . ۲- به قدر توانت تلاش کن . ۳- شادی خود را به کسی وابسته نکن تا همیشه از آن برخوردار باشی. ۴-انتظار نداشته باش همه چیز مطابق میل و خواسته ات باشد. ۵-تا با خود مهربان نباشی، نمی توانی مهر بورزی. ۶-قبل از مطمئن شدن قضاوت نکن. ۷-زندگی را هدفمند کن. ۸-قلبت را از نفرت خالی کن . ۹-اندوه روز نیامده را بر روز آمده نیفزا. ۱۰-هنگام عصبانیت نفس عمیق بکش و تا ده بشمار. ۱۱-بگذار دیگران از تو به عنوان فردی آرام و خوش رو یاد کنند. ۱۲-خود را از اسارت زنجیرهای بدبینی ،منفی نگری و ناامیدی آزاد کن. ۱۳-در فرهنگ لغات خود (شکست) را (تجربه)معنا کن. ۱۴-با شرایط زندگی سازگار باش. ۱۵-به خاطر اشتباهات گذشته خود را سرزنش نکن. ۱۶-هنگام از دست دادن ناراحت مشو. ۱۷- بی احترامی دیگران را با بی اعتنایی جواب بده امیدوارم با این اصول بتوانیم انده و گرفتاریهایمان را از یاد ببریم .
| Design By : nightSelect.com |
