تنها تو

ایا تا کنون به دنیای اطراف خود به جز غم وغصه فرصت اندیشیدن به خود را داشته ایم؟آ یا شده کمی هم به زندگی از دریچه خوشبختی و موفقیت نگاه کنیم ؟برای رسیدن به این موفقیتها چند اصل شادی

بخش را با هم مرور کنیم و کمی از غمهایمان فاصله بگیریم:

۱-به هیچ کس بجز خدا امید نداشته باش .

۲- به قدر توانت تلاش کن .

۳- شادی خود را به کسی وابسته نکن تا همیشه از آن برخوردار باشی.

۴-انتظار نداشته باش همه چیز مطابق میل و خواسته ات باشد.

۵-تا با خود مهربان نباشی، نمی توانی مهر بورزی.

۶-قبل از مطمئن شدن قضاوت نکن.

۷-زندگی را هدفمند کن.

۸-قلبت را از نفرت خالی کن .

۹-اندوه روز نیامده را بر روز آمده نیفزا.

۱۰-هنگام عصبانیت نفس عمیق بکش و تا ده بشمار.

۱۱-بگذار دیگران از تو به عنوان فردی آرام و خوش رو یاد کنند.

۱۲-خود را از اسارت زنجیرهای بدبینی ،منفی نگری و ناامیدی آزاد کن.

۱۳-در فرهنگ لغات خود (شکست) را (تجربه)معنا کن.

۱۴-با شرایط زندگی سازگار باش.

۱۵-به خاطر اشتباهات گذشته خود را سرزنش نکن.

۱۶-هنگام از دست دادن ناراحت مشو.

۱۷- بی احترامی دیگران را با بی اعتنایی جواب بده

امیدوارم با این اصول بتوانیم انده و گرفتاریهایمان را از یاد ببریم .

 

نوشته شده در شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۸۷ساعت 14:35 توسط هستی| |

Design By : nightSelect.com