تنها تو

تقدیم به اونایی که به بهانه عشق رفتن و سر از تاریکی در اوردن :

یه روز عاشق شد . تمام دلیل زندگیش ُ بهانه نفس کشیدنهایش شد اون ُ شادی هایش ُ خنده هایش و زندگیش همه شد عشق ُ اما لبخندش قهقه خنده هایش و بهانه نفس هایش به بهانه ای رفت!

رفت که شاید کسی چه داند صدای شکستن دلی دیگر در میان باشد!!!؟

و دخترک ماند و غم و غصه و خاطراتی که برایش بهترین روزهای زندگیش بودُ ولی آیا زندگی زیبا را باید

فدای فریبی به  نام  عشق کرد؟ دخترک چه می داند که شاید فردایی زیباتر از انتظارش را میکشد؟

و تجربه تلخ این فریب برایش شتاخت دنیایی باشد که نباید انرا به سادگی دید و به سادگی برایش اشک ریخت!

بیچاره دخترک!!!

نمی دانست خانه بهترین آشیانه است !

 

نوشته شده در یکشنبه هجدهم بهمن ۱۳۸۸ساعت 19:8 توسط هستی| |

Design By : nightSelect.com