تنها تو

باز به دنبال بهونه ای برای قهر منو

شکستی،دنیای من

اگه من بدم اگه زیاد دوست دارم منو

ببخش،اگه که

فکر میکنی کمم منو ببخش و با بهونه ای

برای شکستن

عذاب نده. دنیای تنهایی پیش روست با

بهونه ای اونو

پیشم نیار .نذار قلبم با تنهایی .

زندگی کنه بی بهونه باش

 

بی بهونه باش

 

نوشته شده در چهارشنبه سی ام بهمن ۱۳۸۷ساعت 20:2 توسط هستی| |

ایا تا کنون به دنیای اطراف خود به جز غم وغصه فرصت اندیشیدن به خود را داشته ایم؟آ یا شده کمی هم به زندگی از دریچه خوشبختی و موفقیت نگاه کنیم ؟برای رسیدن به این موفقیتها چند اصل شادی

بخش را با هم مرور کنیم و کمی از غمهایمان فاصله بگیریم:

۱-به هیچ کس بجز خدا امید نداشته باش .

۲- به قدر توانت تلاش کن .

۳- شادی خود را به کسی وابسته نکن تا همیشه از آن برخوردار باشی.

۴-انتظار نداشته باش همه چیز مطابق میل و خواسته ات باشد.

۵-تا با خود مهربان نباشی، نمی توانی مهر بورزی.

۶-قبل از مطمئن شدن قضاوت نکن.

۷-زندگی را هدفمند کن.

۸-قلبت را از نفرت خالی کن .

۹-اندوه روز نیامده را بر روز آمده نیفزا.

۱۰-هنگام عصبانیت نفس عمیق بکش و تا ده بشمار.

۱۱-بگذار دیگران از تو به عنوان فردی آرام و خوش رو یاد کنند.

۱۲-خود را از اسارت زنجیرهای بدبینی ،منفی نگری و ناامیدی آزاد کن.

۱۳-در فرهنگ لغات خود (شکست) را (تجربه)معنا کن.

۱۴-با شرایط زندگی سازگار باش.

۱۵-به خاطر اشتباهات گذشته خود را سرزنش نکن.

۱۶-هنگام از دست دادن ناراحت مشو.

۱۷- بی احترامی دیگران را با بی اعتنایی جواب بده

امیدوارم با این اصول بتوانیم انده و گرفتاریهایمان را از یاد ببریم .

 

نوشته شده در شنبه بیست و ششم بهمن ۱۳۸۷ساعت 14:35 توسط هستی| |

نه ، آتش دوست داشتن است که داغ نيست ، سرد نيست، حرارت ندارد؛ چرا؟ که نيازمندي ندارد؛ که غرض ندارد؛ که رسيدن ندارد،که يافتن ندارد،که گم کردن ندارد ، که به دست آوردن ندارد ،که بکار آمدن و بدرد خوردن ندارد...                                           

عشق جنون است و جنون چیزی جر خرابی و پریشانی فهمیدن و اندیشیدن نیست. اما دوست داشتن در اوج معراجش، از سر حد عقل فراتر می رود و فهمیدن و اندیشیدن را نیز از زمین می کند و با خود به قله بلند اشراق می برد.

عشق زیبایی های دلخواه را در معشوق می آفریند و دوست داشتن زیبایی های دلخواه را در دوست می بیند و می یابد.

عشق تنها یک فریب بزرگ و قوی است و دوست داشتن یک صداقت راستین و صمیمی، بی انتها و مطلق.

عشق در دریا غرق شده است و دوست داشتن در دریا شناکردن.

عشق بینایی را می گیرد و دوست داشتن می دهد.

عشق خشن است و شدید و در عین حال پایدار و سرشار از اطمینان.

عشق همواره با شک آلوده است و دوست داشتن سراپا یقین است و شک ناپذیر. از عشق هرچه بیشتر بنوشیم، سیراب تر می شویم و از دوست داشتن هرچه بیشتر، تشنه تر. عشق هرچه دیرتر می پاید کهنه تر می شود و دوست داشتن نوتر.

عشق نیرویی است در عاشق که او را به سوی معشوق می کشاند و دوست داشتن جاذبه ای است در دوست که دوست را به دوست می برد. عشق تملک معشوق است و دوست داشتن تشنگی محو شدن در دوست.

عشق رو به جانب خود دارد، خودخواه است و خودپا و حسود، و معشوق را برای خویش می پرستد و می ستاید اما دوست داشتن رو به جانب دوست دارد، دوست خواه است و دوست پا و خود ر ا برای دوست می خواهد و او را برای او دوست می دارد و خود در میانه نیست.

آری...که دوست داشتن از عشق برتر است و من هرگز، خود را تا سطح بلندترین قله عشق های بلند، پایین نخواهم آورد.

  معلم شهید دکتر شریعتی

                     

نوشته شده در چهارشنبه بیست و سوم بهمن ۱۳۸۷ساعت 12:7 توسط هستی| |

زندگی در صدف خویش گهر ساختن است

در تف کوره غم رفتن و نگداختن است

هنر زنده دلان خواب و پریشانی نیست

از همین خاک. جهان دگری ساختن است


ادامه مطلب
نوشته شده در یکشنبه بیستم بهمن ۱۳۸۷ساعت 9:34 توسط هستی| |

 

این روزها با بودنت همه چیز قشنگه a18.jpg

در کنار تو لحظه هام باور بودنم خواهد بود

وقتی هستی دیگه با صدای زنگ دلم نمی لرزه که هستی یا نه

که میای یا نه .  آنقدر بهت خیره میشم تا بیداری را باور کنم

و زیبا ترین هستی ام را که عشق است تقدیمت میدارم

باورش کن

نوشته شده در پنجشنبه هفدهم بهمن ۱۳۸۷ساعت 20:26 توسط هستی| |

Design By : nightSelect.com