تنها تو
اگر با گریه می خندم حلالم کن که مجبورم نگوعادت کنم بی تو که میدونی نمی تونم که میدونی نفسهام و به دیدار تو مدیونم
حلالم کن اگر دوری اگر دورم
![]()
نوشته شده در دوشنبه یکم آذر ۱۳۸۹ساعت
17:53 توسط هستی| |
| Design By : nightSelect.com |

